.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود غیر مترقبه یک جانباز به جلسه شورای اداری مازندران

در جلسه صبح امروز شورای اداری استان که با حضور حجت الاسلام پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در استانداری مازندران برگزار شد ، یک جانباز پس از ورود غیرمنتظرانه و بدون دعوت به سالن جلسه و قرار گرفتن در جلوی پورمحمدی و قطع صحبت های وی دقایقی جلسه را از نظم خارج کرد .
به گزارش شمال نیوز ؛ این جانباز خطاب به پورمحمدی از برخی مسئولان بنیاد شهید گلایه داشت. و این موضوع با پادرمیانی استاندار مازندران و قول پیگیری ختم به خیر شد .
البته این سوال مطرح است که این فرد چگونه با وجود حضور میهمان کشوری در جلسه شورای اداری خود را به سالن جلسه رسانده است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1389
جانباز مورد اشاره متاسفانه ازآن دسته ازجانبازانی است که دراولین دوره سفر ریاست محترم جمهور دردیدار معاون رئیس جمهور جلسه آن دیدار را بهم زده است ایشان فردی استان که بدترین توهین ها را به چهره محبوب ودوست داشتنی معاون محترم رئیس جمهور جناب آقای مهندس زیبافان نموده است ومتاسفانه رکیک ترین الفاظ وفحاشی را به کارکنان خدوم بنیاد نسبت وچندین مرتبه کارکنان بنیاد را تهدید به ضرب وجرح و...نموده است وبه همین علت تحت تعقیب قضایی قرار دارد علت این موضوع زیاده خواهی ودرخواست غیر قانونی درصد که طبق نظر کمیسیون پزشکی عالی بیناد شهید وامور ایثارگران مرکز مورد بررسی قرار می گیرد می باشد که دراین بنیاد حاضر است مشروح کلیه مدارک وتخلفات بسیار زیاد وی را ارائه نماید البته موضوع تخلفات وناهنجاریهای ایشان از طریق مراجعقانونی درحال پی گیری می باشد ..
نا شناس 2 بهمن 1389
تو هم حتما از کارکنان خدوم بنیاد هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.